|
....::iskolánk::... |
|
|
| |
|
|
|
|
Menü |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Képek 06-os 8.K.-róL::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Links::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Ismerősök oldalai::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...:: 8.K. menü ::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...:: 8.K. ::... |
|
|
| |
|
|
|
|
Magyar-Angol Kéttannyelvű Általános Iskola és Vendéglátó Szakiskola |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Humor::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Idézetek,versek::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Nektek::... |
|
|
"Mindannyian utazók vagyunk e világ vadonjában, és a legjobb, amire utunk során akadhatunk, egy őszinte barát." | |
|
|
|
|
...::Illúzió??::... |
|
| FIGYU! Ha sokáig nézed a zöld foltot, egyszer csak kirajzolódik egy ZSIRÁF! Próbáld csak ki!
Ugye hogy igazam volt??? :D :D | |
|
|
|
|
Ballagunk:( |
|
| 1,
"Valójában semmit sem birtokolsz, csak őrzöl egy darabig. S ha képtelen vagy továbbadni azokat, akkor azok birtokolnak téged. Bármi legyen is a kincsed, úgy tartsd a markodban, mintha vizet tartanál. Mert ha megszorítod,eltűnik. Ha kisajátítod,tönkreteszed. Tartsd szabadon, és örökre a tied marad."
2,
„Egy korszaknak akkor van vége, amikor az alapját képező illúziók elpárologtak.”
3,
"Sohase felejtsd el, honnan érkeztél,s mennyi mindent kellett megtenned azért, hogy idáig elérj!"
4,
"Elmúlt, mint száz más pillanat, De mi tudjuk: mégis múlhatatlan, Mert szívek őrzik, nem szavak."
| |
|
|
|
|
pikcsör |
|
| Tartalom | |
|
|
|
|
|
|
...::Micimackóék jellemzése::... |
|
|
Micimackó:
Kórosan mézfüggő szenvedélybeteg, aki mindent megtesz, hogy napi adagjához hozzájusson (fára mászik, méhekkel csípeti össze magát, stb). Ha nem kap mézet, mély depresszióba esik, gondolkodása lelassul, tökéletesen alkalmatlanná válik mindenfajta társadalmi-közösségi, kooperativ jellegű tevékenységre.
Malacka:
Totál idióta szegény. Szellemi fogyatékos (dadog, képtelen értelmesen fogalmazni, és bizonyára dyslexiás). Növésben is erősen visszamaradt példánya fajtájának. Mivel képtelen másokkal megértetni magát, állandó kisebbrendűségi komplexus gyötri, nem is beszélve arról, hogy még a leghétköznapibb dolgoktól is fél. Kórlapján szerepel még akut klausztrofóbia és a biztonságérzet totális hiánya is.
Tigris:
Megalomániás tévkepzetes elmebeteg, a veszélyesebb fajtából. Meg van győződve arról, hogy a tigrisek a többi élőlény felett állnak, így a Százholdas Pagony önjelölt kiskirályát tisztelhetjük benne. Ubermensch-szindrómájához az árja tigris fajhoz való beteges ragaszkodás, túlfűtött rasszizmus társul. Közösségekbe beilleszkedni képtelen, a társadalom magányos számkivetettje ő, aki elszigeteltséget tettetett vidámsággal, és állandó pótcselekvésével, az ugrálással próbálja meg kompenzálni.
Füles:
Súlyosan depresszív alkat. Öregkorára belátta, hogy élete egy kudarc, egzisztenciája pedig valahol a béka segge alatt van. Nem tudott osszegürcölni egy lakásravalót, ezért - míg társai jó meleg, fűthető odvas fákban vészelik át a teleket - meg kell elégednie egy huzatos fatákolmánnyal, ami Tigrisnek köszönhetően minden második nap tönkrezúzódik. Ez a gyökértelen élet, valamint a seggén fityegő műfarok - Milne-nál minden bizonnyal az impotencia szimbóluma -, amivel a többiek állandóan baszogatják, egyszerűen elviselhetetlenné teszi az életet Füles számára. Öngyilkos is lenne, ha depressziója nem totálisan passzív magatartésban ütközne ki, és ha nem félne az újabb kudarcoktól ("mi van, ha nem sikerül?").
Kanga:
Elvált asszony, egyedül neveli gyermekét - kell-e többet mondani? Az állandó házimunka és rosszcsont kölyke hamar kikészítették Kanga idegeit. Ráadásul - mivel Ausztráliából emigrált bevándorló -, idegennek érzi magát a Százholdas Pagony mérsékelt egövi élővilágában. Ennél pedig már csak kóros férfihiánya rosszabb: igen régen kamatyolt már, és ezt beteges tisztaságmániáján próbálja levezetni - vár az igazira, aki sosem jön el.
Zsebibaba:
Csonka családból származó egyke, ennek köszönhetően anyuci szeme fénye, és mint ilyen, egészségtelenül elkényeztetett gyerek. Zsebibabénak mindig mindent szabad, senkitől nem kap egy jó nagy maflást, akármit is csinál. Ugyanakkor a Pagony lakói - elsősorban édesanyja - nem fordítanak elég időt az iskoláztatására, így biztosak lehetünk benne, hogy felnőttkorára Zsebibaba elkallódott tehetség lesz, aki egy idő után majd az alkoholhoz vagy a droghoz fordul, hogy elfeledhesse a világ kegyetlenságát.
Nyuszi:
Az agressziv-neurotikus páciens iskolapéldája. Hétköznapi félelmeit felnagyítva él, ennek köszönhetően mindig van valami, amiért aggályoskodik, és mindig van valaki, akin aggályait - heves dührohamokkal és gyakran tettlegességig fajuló tombolással - levezetheti. Elviselhetetlen természetének köszönhetően világ életében agglegény volt, és egyenes úton van a bogaras vénemberség felé. A Pagony lakói utálják, de annyira szánalmas, hogy nem merik megmondani neki.
Bagoly:
A Százholdas Pagony legöregebb lakója, aki nem tud mit kezdeni a közte és a többiek között húzódó generációs szakadékkal. Hogy elfogadtassa magát, görcsösen igyekszik tudásával lenyűgözni őket, ám ez leggyakrabban tudálékosságba csap át, és még nevetségesebbé válik. Elsősorban a fiatalabbakat, Zsebibabát és Malackát próbálja megnyerni, aminek alapján joggal feltételezhetünk némi pedofíliára való hajlamot is.
Róbert Gida : Hát, elég beteg kiscsávó lehetett, ha összehozta a fenti elmeotthont... | |
|
|
|
|
|
|
...::Iskolánk::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Üdvözlünk::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Boldog Névnapot Kívánunk!::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Napszak::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Chat::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::A nap képe::... |
|
| A nap képe:
| |
|
|
|
|
...::Naptár::... |
|
| 2024. Augusztus
H | K | S | C | P | S | V | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
|
| | |
|
|
|
|
...::Mottó::... |
|
| "A siker nem az, ha feltűnést keltesz akkor, amikor belépsz valahová,
hanem az, ha majd emlékeznek rád, amikor már elmentél!" | |
|
|
|
|
...::Ballagási búcsúvers:(::... |
|
|
Ez a világ legszebb ballagási verse..
Búcsú elégia
A szárny megnőtt, üresen áll a fészek, Csak álom volt a régi jó világ, És mint a fecske alkonyati szélnek Ma szárnyat bontott egy sereg diák. Bilincs lehullott, vígan zeng az ének, Szabadok vagyunk, nagyon szabadok… Mégsem felelnék, hogy ha kérdeznétek: E szabadsággal boldogabb vagyok? A lomb lehull, majd új levélre serken, Örök időktől így rendeltetett, Mégis mért van, hogy így, szabadság nyerten Még sem találom régi kedvemet? E kis csapat ma mámorosra gyúlva Elhagyja ezt a régi iskolát, Ráhajtani kitudja hányszor fogja Krisztus-munkától izzó homlokát. Mert az álmok nem válnak valóra, A pára száll megfoghatatlanul, Ott fent mintha örömrózsából volna, De jaj nagyon fáj, hogyha visszahull. Elindulunk az élet tenger útra, Beszállásra vár sok piciny ladik, Hogy látjuk-e még, csak az Isten tudja, Kékes-köd-fedte régi partjaink. Lehet, hogy élet-circusokban várnak Mogorva bánat-gladiátorok, Lehet, hogy visznek Karthausi barátnak Sötét, magányos sír-kolostorok. Hányszor fogunk elbukni tört reménnyel, S várni jövendő hirtelen-halált, S hányszor fedjük be gyászos szemfedővel Akaratunk fátum ravatalát. És Istenem, kitudja hányszor serken Újult erőre csüggedő valónk, Átok-dárdáktól, szó-nyilaktól verten Hányszor zengünk csatára riadót. Merre megyünk, nem nevet az élet. Amerre megyünk nem terem virág, Fellegek közt a lélek nem remélhet Újból meglátni fényes csillagát. Mert ott az erdők keresztfát teremnek, És Golgota a hegynek a neve, Az utak mind a hegyre fel vezetnek, A kereszt a lét Júdási végzete. Ott minden ember messiássá válik, S önön lelkének lesz Prométheusza Mindenki, aki oly utakra vágyik, S aki az igazságot szomjúhozza… Komor falát a régi iskolának Kacagásunk többé nem csengi át. Minket az élet Golgotái várnak, S lelkünket visszük áldozat gyanánt. Most menni kell. Értünk üzent a végzet, Bohó álom volt, lenge délibáb… – S karöltve, lassan, harcmezőre lépett Nehány zord-sorsú Erdélyi diák. Kolozsvár, 1925. (Ifjú Erdély, 1925. október) | |
|
|
|
|
:) |
|
|
Köszönöm,hogy itt jártál.
Gyere máskor is!! | |
|
|
|
|
...::Cursor::... |
|
|
| |
|
|
|
|
...::Egérkövető::... |
|
|
mousetrail-06
|
|
|